Semakin hari semakin banyak belajar, mengenai suatu hal, suatu keadaan, bahkan seseorang.

The best color in the whole world is the one that looks good, on you!! - Coco Chanel✨

The best color in the whole world is the one that looks good, on you!! - Coco Chanel✨

New Deep

lagi suka banget sama satu lagu ini, New Deep - John Mayer. Musiknya adem, terus yg paling penting adalah arti dari lagu ini :)

I’m so alive
I’m so enlightened 
I can barely survive
A night in my mind
I’ve got a plan
I’m gonna find out just how boring I am
And have a good time

Cause ever since I tried 
Trying not to find
Every little meaning in my life
It’s been fine 
I’ve been cool
With my new golden rule

Numb is the new deep
Done with the old me
And talk is the same cheap, it’s been

Is there a God?
Why is he waiting? 
Don’t you think of it odd
When he knows my address?
And look at the stars
Don’t they remind you of just how feeble we are?
Well it used to, I guess

Cause ever since I tried
Trying not to find
Every little meaning in my life
It’s been fine 
I’ve been cool
With my new golden rule

Numb is the new deep
Done with the old me
And talk is the same cheap, It’s been

I’m a new man
I wear a new cologne and
You wouldn’t know me if your eyes were closed
I know what you’ll say 
'This won't last longer than the rest of the day'
But you’re wrong this time
You’re wrong 

Numb is the new deep
Done with the old me
I’m over the analyzing, tonight

Stop trying to figure it out
(you try to figure, you try to figure it out)
Deep will only bring you down
You know, I used to be the back
porch poet with my book of rhymes
Always open knowing all the time I’m probably 
Never gonna find the perfect rhyme 
For ‘heavier things’

Tingkat Akhir!!

hwaaa.. gak kerasa yah sekarang udah bukan mahasiswa baru lagi, bukan mahasiswa menengah juga, melainkan tingkat akhir!!! di mana udah gak bisa main-main (jangan coba), gak bisa entar-entar lagi karena gak banyak waktu yang dipunya. hari pertama masuk kuliah aja udah dikasih tugas banyak huft. tapi ya inilah awal mulanya peperangan #ceileh suasananya juga berasa beda loh, dengan suasana kelas yang baru, dosen-dosen yang ngajar pun semakin menuntut kita buat jadi mahasiswa yang lebih disiplin lagi, yaaa tugas banyak itulah misalnya hehe terlebih suasana hati yaakk haha. Tapi yang terus diinget itu cuma satu sih sebenernya, lulus dengan baik dan banggain orang tua.  Gak pernah berhenti berdoa buat keluarga ini. Aku yakin Tuhan punya rencana yang indah bagiku dan keluargaku. Yaa, mungkin gak sekarang, tapi suatu saat nanti pasti ada waktunya, waktu yang tepat yang Tuhan kasih. Menabur dengan bercucuran air mata pasti akan menuai dengan sorak-sorai, tentunya semua dilandaskan oleh kasih dan takut akan Tuhan. Bersama Tuhan semua pasti bisa dilewati, tiada yang mustahil :)

How do i look? For one week i feel pain in my legs because of this futsal game. But it doesn’t matter, when you can get happiness and togetherness 💞 and by the way, i scored 2 goals! yuhuuu 🙌 #MYCCup

How do i look? For one week i feel pain in my legs because of this futsal game. But it doesn’t matter, when you can get happiness and togetherness 💞 and by the way, i scored 2 goals! yuhuuu 🙌 #MYCCup

myccup


/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors-4u.net/movie/mov-2/mov144.ani), url(http://ani.cursors-4u.net/movie/mov-2/mov144.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */